استیکرهای فراخوان اینستاگرام
نوشته شده توسط : hamed

استیکرهای فراخوان اینستاگرام برای کارت­های کادو و سرویس ها تحویل فرآورده:

در‌این نصیب به معرفی قابلیت و امکان جدیدی از اینستاگرام به اسم استیکرهای فراخوان یا این سئو در مشهد که Call to Action می­پردازیم تا برای رونق بیزنس خویش استعمال نمائید. اینستاگرام ابزارهای تجاری جدیدی را معرفی کرده که می­قدرت از آن ها برای بهبود تحویل طعام و همینطور ارتقا نرخ خرید کارت کادو در استوری­های خویش به کار گرفت.
در پی پیدایش پاندمی ویروس کووید 19 کسب و شغل های عموم در سرتاسر عالم با یک حقیقت جدیدی روبرو گردیده ­اند.
به مراد امداد به کسب و شغل های کوچک در طول این مقطع بحران برانگیز، نحوه­های جدیدی را به عموم معرفی می­کنیم تا با معین شدن و پیدا شدن ریلکس­خیس کارت­های کادو، آپشن­های پیشنهاد خوراک و عده ای که در اینستاگرام به گردآوری یاری مالی می­پردازند، از روش استیکرهای فراخوان از آنان حمایت کرده باشیم.
استیکرهای فراخوان اینستاگرام که اخیرا اضافه گردیده­ اند رامیتوانید در نصیب بسته­ ی استیکرها یا این که Sticker Tray پیدا فرمائید که برای داخل شدن بدین نصیب می­قدرت از آیکون لبخند مربع صورت بنا شده در کناره­ ی بالا سمت راست به کار گیری کرده و بر روی آن کلیک فرمائید.
پس از تعیین استیکرهای فراخوان، یا این که از نوع کارت­های کادو یا این که استیکر سفارشات طعام، از شما مراد می­خواهد شد تا یکی‌از پارتنرهای منتخب اینستاگرامرا تعیین نمائید.
خریدهای کارت کادو و تراکنش ­های تحویل خوراک, همه به امداد یک فرد ثالث یا این که Third Party تسهیل می­شوند.
پارتنرهای ساپورت گردیده به وسیله استیکرهای فراخوان اینستاگرام عبارتند از:
Square
Kabbage
Raise
Yiftee
Caviar
ChowNow
Delivery.com
DoorDash
GrubHub
Postmates
Seamless
Uber Eats
بعداز اینکه یکی‌از پارتنرهای آورده گردیده را گزینش فرمایید، کارکشته خواهید بود تا لینک و پیوند مستقیمی برای آنان در برگه پیشنهاد اضافه نمائید.
پس از اینکه برای توشه اولیه گزینش خویش را جاری ساختن دهید، برای دفعات بعدی از شما مراد نخواهد شد تا مجدد این فعالیت را ایفا دهید. خیلی ریلکس می­توانید استیکرهای فراخوان را گزینش فرمایید و با گزینش آن ها اینستاگرام، حق تقدم­های انتخابی شما‌را بخاطر خواهد آورد.
با این درحال حاضر هر مجال که بخواهید می­توانید پیوند­ها را تغییر و تحول دهید. مثلا در‌صورتی‌که تصمیم بگیرید که پیوند Uber Eats خویش را به Door Dash در استیکرهای فراخوان خویش تغییر‌و تحول دهید، به راحتی این عمل قابلیت و امکان پذیر میباشد.
اعتنا داشته باشید که در هر استوری تنها یک استیکر پیشنهاد خوراک را تحت عنوان استیکرهای فراخوان می­اقتدار اضافه کرد. کسب و شغل های کوچک نمی­تواند در یک استوری به تعدادی سرویس ها تحویل طعام لینک و پیوند بدهند.
با این حالا، این امکان برای کسب و امور قرار داده گردیده تا یک‌سری استوری پست کرده و در هر یک به ارائه دهندگان سرویس ها تحویل غذای متعدد لینک و پیوند بدهند.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: